* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Zdrowych pogodnych Świąt Wielkanocnych2009-04-08 13:42:58Zdrowych pogodnych Świąt Wielkanocnych Radosnego, wiosennego nastroju, |
|
Mierzenie efektywności reklamy - seminarium2008-11-05 13:29:1327 listopada 2008, WarszawaOrganizator: Centrum Promocji Informatyki Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych z Państwa, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką. |
|
ACCA, CIMA, CFA, CIM – międzynarodowe kwalifakcje pracowników2008-03-13 12:01:18Nowym a zarazem skutecznym trendem na polskim rynku pracy są wszelkiego rodzaju kursy kwalifikacyjne dla pracowników. Zdobyte tą drogą certyfikaty są szczególnie ważne, gdyż uznawane są na całym świecie. |
|
Szkolenia informatyczne kluczem do sukcesu2008-03-02 19:38:46Szkolenia informatyczne w obecnych czasach decydują o konkurencyjności na rynku pracy. Bez komputera trudno dziś wyobrazić sobie pracę w zdecydowanej większości zawodów i to właśnie wpływa na taki stan rzeczy, iż osoby zatrudnione w różnych firmach muszą podnosić swoje umiejętności w tej dziedzinie. |
|
Wywiad z Dr Jeffreyem K. Likerem2009-11-02 10:26:24Dr Jeffrey K.Liker jest autorem światowego bestselleru „The Toyota Way” oraz profesorem inżynierii przemysłowej i operacyjnej na Uniwersytecie w Michigan/USA. „Skomplikowane problemy konstrukcyjne należy eliminować już na etapie fazy koncepcyjnej.” |
Szkolenia zawodników Sportowe projekty unijne Gdańsk, Mazowieckie
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.